5 September 08:44
Education
Foto: shutterstock.com
Daniel David addressed the topic of the use of artificial intelligence (AI) by students for assignments, suggesting that teachers should explain to students how to use this tool. He proposed oral assessments to check understanding, instead of relying solely on written work. David emphasized that students should acknowledge the use of AI, warning that the lack of this acknowledgment could be considered cheating.
Sources
Ministrul Daniel David, despre tema realizată cu AI: „Nu contează dacă ai lucrat-o singur sau ai lucrat-o cu AI”. Ce le-a transmis profesorilor
Ministrul Educaţiei își spune părerea despre temele făcute de elevi cu AI și are un sfat pentru profesori
Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii
Temele făcute de elevi cu inteligența artificială reprezintă furt? Ministrul Educației: Nu poți să-i spui chiar furt
Temele făcute cu inteligența artificială. Sfatul ministrului Educației pentru profesorii care primesc referate de la ChatGPT
Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii
Temele cu AI, noua provocare din școli. Daniel David: „Nu contează dacă ai lucrat singur sau nu”. Ce îi sfătuiește pe profesori