18 July 11:40
Current Affairs
pixabay.com
Funding for the A3 highway will depend on the state budget, after 250 of the 430 km promised were removed from the PNRR. Civic organizations warn that work could remain incomplete without functional connections. For example, the Zimbor-Poarta Sălajului section is only 12km active, but without a road junction at Românași, it will not be usable. Progress is slow on Zimbor-Topa Mica, and the lack of a temporary link compromises its opening. The authorities and builders must intervene quickly to avoid the investment becoming unnecessary.
Sources
Finanțarea europeană pentru două segmente ale Autostrăzii Transilvania a fost pierdută: statul român trebuie să suporte costurile
VIDEO Adio PNRR, pe Autostrada Transilvania. Statul ar putea scoate 1.300.000.000 lei din "buzunar" | Newsweek Romania
VIDEO & FOTO Autostrada Transilvania A3, secțiunea Nădășelu-Poarta Sălajului. Întârzieri majore și costuri suplimentare după excluderea din PNRR, avertizează Asociația Pro Infrastructură
Autostrada Transilvania, în pericol să devină "muzeu", avertizează API / Pierderea finanțării din PNRR pentru 250 km mută lucrările aproape integral în sarcina bugetului național / Stadiul lucrărilor începute acum 4,5 ani
VIDEO Ce se întâmplă cu Autostrada Transilvania după ce tronsonul PNRR a pierdut finanțarea. Ce secțiune ar putea fi gata, totuși, în 2025