金曜日 16:44
.webp)
教育
Foto: shutterstock.com
ダニエル・デイビッドは、生徒による宿題のための人工知能(AI)の使用についての話題を取り上げ、教師は生徒にこのツールの使い方を説明すべきだと提案しました。彼は、書面による作品にのみ依存するのではなく、理解を確認するために口頭評価を提案しました。デイビッドは、生徒がAIの使用を認識するべきであり、この認識が欠けていると盗用と見なされる可能性があると警告しました。
情報源

Ministrul Daniel David, despre tema realizată cu AI: „Nu contează dacă ai lucrat-o singur sau ai lucrat-o cu AI”. Ce le-a transmis profesorilor

Ministrul Educaţiei își spune părerea despre temele făcute de elevi cu AI și are un sfat pentru profesori

Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii

Temele făcute de elevi cu inteligența artificială reprezintă furt? Ministrul Educației: Nu poți să-i spui chiar furt

Temele făcute cu inteligența artificială. Sfatul ministrului Educației pentru profesorii care primesc referate de la ChatGPT

Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii

Temele cu AI, noua provocare din școli. Daniel David: „Nu contează dacă ai lucrat singur sau nu”. Ce îi sfătuiește pe profesori