17 noiembrie 20:49
Actualitate
Foto: Pixabay
Ministrul Transporturilor, Ciprian Şerban, a anunţat luni emiterea Ordinului de Începere pentru etapa de proiectare a lotului 2B Grinţieş-Pipirig, cel mai complex tronson al Autostrăzii A8, cu o lungime de 31,5 kilometri. Contractul, în valoare de 5,97 miliarde lei, a fost semnat la sfârşitul lunii octombrie, iar lucrările vor începe în 2027, având o durată de realizare de 54 de luni. Lotul include 16 tuneluri, 60 de poduri şi viaducte, dintre care cel mai lung pod are 1.275 metri. Proiectul va asigura conexiuni rutiere importante, inclusiv un nod lângă Tulgheş. De asemenea, secretarul de stat Irinel Ionel Scrioşteanu a anunţat validarea câştigătorului pentru lotul 1 D Joseni-Ditrau, cu o valoare de 821 milioane lei, finanţat din fonduri europene.
Surse
Ministrul Transporturilor anunţă că a fost emis Ordinul de Începere pentru etapa de proiectare la cel mai dificil lot al Autostrăzii A8 / Contractul cu o valoare de 5,97 miliarde lei a fost semnat la sfârşitul lunii octombrie
Începe etapa de proiectare la cel mai dificil lot al Autostrăzii A8. Va avea 16 tuneluri și 60 de poduri și viaducte
VIDEO Cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii A8, între Grințieș și Pipirig, a primit undă verde pentru proiectare. Construcția lotului costă aproape 6 miliarde de lei
Începe construcţia celui mai dificil tronson prin munți al Autostrăzii A8 . Lotul cuprinde 16 tuneluri şi 60 de poduri și viaducte
Autostrada Unirii A8: Umbrărescu are ordin de începere din martie 2026 pe cel mai dificil lot, Grințieș – Pipirig
VIDEO Începe construcția celui mai dificil tronson prin munți al Autostrăzii „Unirii” A8. Va fi cea mai mare sumă plătită de stat pentru un kilometru de autostradă în România
Ciprian Șerban: A fost emis Ordinul de protecție pentru cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii
Undă verde pentru cel mai dificil lot al Autostrăzii A8. Ciprian Șerban: "Un proiect de o complexitate tehnică ridicată"