Cercetările de la National Cancer Institute sugerează că băuturile foarte fierbinți, cum ar fi cafeaua și ceaiul, pot crește semnificativ riscul de carcinom cu celule scuamoase esofagiene. Consumul a până la patru cești pe zi de băuturi fierbinți crește riscul de 1,6 ori, iar opt sau mai multe cești pot duce la o creștere de 5,6 ori a riscurilor. Băuturile fierbinți pot provoca daune celulelor esofagului, crescând riscul de cancer, iar cercetătorii recomandă reducerea temperaturii acestora pentru a minimiza riscurile.
Ultimele știri
23:05
Singurul partid anti-război din Rusia a fost exclus din cursa electorală
23:00
Peste 1.200 de palestinieni au fost uciși în Gaza de la intrarea în vigoare a armistițiului cu Israelul în octombrie 2025. Experții ONU avertizează asupra genocidului continuu
22:55
Curtea de Apel Alba Iulia a respins propunerea de arestare preventivă a procurorului Radu George Bucurică, acuzat de infracţiuni legate de deţinerea ilegală și folosirea unui pistol letal
22:53
Diana Buzoianu a anunțat că estimările pentru funcționarea Unității 2 de la Cernavodă au fost revizuite negativ: „Suntem într-un prognostic mult mai sumbru decât era ieri”
22:47
Ionel Bogdan (PNL) acuză dezinformarea de pe TikTok pentru atacul asupra unei ambulanțe și solicită audierea președintelui ANCOM în Parlamanet
Vezi mai multe știri