Cercetarea a inclus aproape 23.000 de probe și a demonstrat că cei care consumă cafea dezvoltă mai frecvent Lawsonibacter asaccharolyticus, o bacterie care ajută la descompunerea polifenolilor din cafea și produce acid butiric, esențial pentru sănătatea intestinală. Studiul a arătat că bacteriile benefice sunt prezente în cantități semnificativ mai mari în rândul consumatorilor de cafea, iar un consum moderat poate aduce beneficii importante pentru sănătate, inclusiv reducerea inflamației și protecția împotriva bolilor metabolice.
Surse
Ultimele știri
11:24
Beyoncé a preia integral brandul de whisky SirDavis, după ce LVMH și-a vândut participația
11:09
SUA suspectează Rusia în cazul dronei explozive descoperite pe aeroportul din Leipzig, în apropierea unui avion cargo ucrainean. Autoritățile germane continuă ancheta
10:59
Încasările bugetare de pe urma sălilor de jocuri de noroc au scăzut semnificativ în urma interzicerii păcănelelor în multe localități
10:55
Reuters: Ucraina ia în considerare transportul cerealelor pe calea ferată, prin Moldova, până la Constanţa.
10:53
Ucraina: Cel puțin nouă victime în urma atacurilor rusești de luni noaptea
Vezi mai multe știri