10 8月 16:00
経済
www.shutterstock.com
かつての口紅効果に触発され、厳しい経済状況の中で「甘やかし経済」現象が定着しつつある。消費者は、化粧品や装飾品など、すぐに満足できる手頃な買い物を好む。パンデミックは、特別なイベントへの参加など、単純な楽しみに喜びを見出したいという欲求を増幅させている。社会的価値観の変化は、大きな成果から個人的な小さな勝利へと焦点を移しており、この傾向は今後数年間発展し続けることを示唆している。
ソース
„Economia răsfăţului”: Cultura micilor răsfăţuri înfloreşte în vremuri de incertitudine economică
A luat amploare fenomenul 'economia răsfățului': Ceva similar a mai avut loc în anii '30
"Economia răsfățului": Cultura micilor răsfățuri înflorește în vremuri de incertitudine economică
”Economia răsfățului”: Cultura micilor răsfățuri înflorește în vremuri de incertitudine economică
Semnul tăcut al incertitudinii economice. Cum interpretăm "cultura răsfățului"
”Economia răsfăţului”: Cultura micilor răsfăţuri înfloreşte în vremuri de incertitudine economică