27 10月 21:40
現実
Foto: Pexels.com
ネアムツ県教育監督局が発表した方法論的書簡に従い、数学の教師は2025-2026学年度に、学生のレベルとニーズに応じた補習、強化、深化、拡張、パフォーマンス活動のために年間予算の25%を使用します。
この決定は、教育省の指示第6号/2025に従っています。授業は初期診断と学生の進捗に基づいて計画され、主に形成的な要素を持ちます。デジタルリソースや応用活動を活用する柔軟で差別化されたアプローチが推奨され、数学の教授-学習プロセスの質の向上に寄与します。
ソース
Profesorii de Matematică vor aloca 25% din ore pentru remediere, consolidare și aprofundare în anul școlar 2025-2026 - scrisoare metodică
În anul școlar 2025-2026, profesorii de Matematică vor utiliza 25% din numărul anual de ore pentru activități de remediere, consolidare, aprofundare și performanță – scrisoare metodică. Aceste ore se vor planifica explicit, în corelare cu diagnosticul inițial şi progresul elevilor