icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
152 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Internațional
31 martie 21:21

Un studiu realizat de Universitatea din Birmingham arată că interdicțiile privind utilizarea telefoanelor în școli nu au efecte semnificative asupra stării de bine psihologică a adolescenților

Andreea Lificiu
main event image
Internațional
https://www.pexels.com
Cercetarea realizată de Universitatea din Birmingham, publicată în The Lancet, a analizat 1227 de elevi cu vârste între 12 și 15 ani din 30 de școli britanice. Studiul a comparat școlile cu politici restrictive privind telefoanele cu cele permisive, dar nu au fost identificate diferențe semnificative în starea de bine psihologică a elevilor. Totuși, s-au observat asocieri negative între timpul petrecut pe telefon și starea de bine psihologică, sugerând că utilizarea excesivă a rețelelor sociale poate afecta negativ adolescenții.

Surse

sursa imagine
G4Media
Interdicțiile privind folosirea telefonului în școală, în forma lor actuală, nu au efecte semnificative asupra stării de bine psihologice a elevilor - studiu britanic
sursa imagine
G4Media
Interdicțiile privind folosirea telefonului în școală, în forma lor actuală, nu au efecte semnificative asupra stării de bine psihologice a elevilor – studiu britanic
sursa imagine
Edupedu
Interdicțiile privind folosirea telefonului în școală, în forma lor actuală, nu au efecte semnificative asupra stării de bine psihologice a elevilor – studiu britanic / Cercetarea confirmă, însă, legătura între timpul extins petrecut în general pe telefon și probleme psihologice
sursa imagine
Adevarul
Experți internaționali spun că interzicerea telefoanelor nu le oferă copiilor o relaţie sănătoasă cu tehnologia
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
studiu telefoane adolescenti Universitatea din Birmingham

Recomandările redacției

main event image Play button
acum 7 ore
Podcast

Podcast Alexandru Rafila: De ce nu avem încă spitale construite cu bani din PNRR?

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol