luni 21:21
Un studiu realizat de Universitatea din Birmingham arată că interdicțiile privind utilizarea telefoanelor în școli nu au efecte semnificative asupra stării de bine psihologică a adolescenților
Andreea Lificiu

Internațional
https://www.pexels.com
Cercetarea realizată de Universitatea din Birmingham, publicată în The Lancet, a analizat 1227 de elevi cu vârste între 12 și 15 ani din 30 de școli britanice. Studiul a comparat școlile cu politici restrictive privind telefoanele cu cele permisive, dar nu au fost identificate diferențe semnificative în starea de bine psihologică a elevilor. Totuși, s-au observat asocieri negative între timpul petrecut pe telefon și starea de bine psihologică, sugerând că utilizarea excesivă a rețelelor sociale poate afecta negativ adolescenții.
SURSE

Interdicțiile privind folosirea telefonului în școală, în forma lor actuală, nu au efecte semnificative asupra stării de bine psihologice a elevilor - studiu britanic

Interdicțiile privind folosirea telefonului în școală, în forma lor actuală, nu au efecte semnificative asupra stării de bine psihologice a elevilor – studiu britanic

Interdicțiile privind folosirea telefonului în școală, în forma lor actuală, nu au efecte semnificative asupra stării de bine psihologice a elevilor – studiu britanic / Cercetarea confirmă, însă, legătura între timpul extins petrecut în general pe telefon și probleme psihologice

Experți internaționali spun că interzicerea telefoanelor nu le oferă copiilor o relaţie sănătoasă cu tehnologia