17 juillet 11:37

Actualité
Foto / Inquam Photos / George Călin
La nouvelle ligne ferroviaire Bârzava - Vărădia, d'une longueur de 15,96 kilomètres, permettra aux trains de circuler à 120 km/h dans un premier temps, puis à 160 km/h dans un second temps. Les travaux comprenaient la construction du tunnel de Bata de 603 mètres et de deux ponts sur la rivière Mures. Vingt-cinq œuvres d'art et sept constructions civiles ont été réalisées sur la ligne et la gare de Vărădia a été modernisée. Le trafic sur la voie I sera rouvert dans deux mois après l'achèvement des travaux.
Sources

Trenurile din vestul țării circulă de joi pe un traseu nou în lungime totală de 16 km

CFR inaugurează după 8 ani un nou tunel la Bata, săpat în 2023, anunță Asociaţia Pro Infrastructură /Circulația pe un nou traseu de 13 km, deschisă joi

FOTO CFR deschide joi primul tunel feroviar nou, după 8 ani de lucrări cu "viteza trenului mărfar" / În lungime de 650 m, tunelul Bătuța intră în circulație pe un proiectat traseu de mare viteză în județul Arad, de 160 km/h

Joi se inaugurează în vestul țării un tunel feroviar la care lucrările au durat aproape un deceniu