20 août 19:51

Actualités
Foto: Pexels.com
L'ANAF va renforcer les contrôles auprès des organisateurs de mariages, baptêmes et événements d'entreprise, en leur demandant de transmettre des informations détaillées sur les événements prévus entre août et décembre 2025. Ces informations comprennent les données d'identification des bénéficiaires, le type d'événement, le nombre de menus demandés, le prix des menus et les modalités d'encaissement de l'acompte. Cette mesure vise à minimiser les risques d'évasion fiscale dans ce secteur.
Sources

Organizatorii de nunți și botezuri, în vizorul ANAF. Ce informații trebuie să transmită fiscului?

Nunțile și botezurile, în vizorul ANAF. Organizatorii trebuie să raporteze inclusiv numărul invitaților și prețul meniului

FOTO ANAF numără sarmalele organizatorilor de nunți, botezuri și majorate. Cine nu trimite datele e bun de plată

Ponturile unei jurnaliste de călătorii care s-a mutat în Franța. "E timpul să renunți la Parisul supraevaluat". Locurile incredibile pe care ar trebui să le vizitezi, în schimb

ANAF cere, la nivel național, date despre nunți, botezuri, evenimente corporate DOCUMENT

ANAF va număra meniurile, dansurile și amintirile de la nunți, botezuri, majorate și evenimente corporate, începând cu luna august

ANAF vrea să știe totul despre nunți și botezuri. Se cer informații despre numărul invitaților și câți bani se cheltuie

Atenție la nunți, botezuri, „cumetrii”. ANAF cere date în avans despre desfășurarea unor astfel de evenimente

ANAF cere restaurantelor informații detaliate despre nunți, botezuri și alte petreceri. Este menționat în document și numărul de meniuri

ANAF a dat termen 5 zile. Nunțile, botezurile sau alte evenimente, la control. Se transmit toate datele

ANAF cere informații despre nunți, botezuri, majorate și evenimente corporate organizate între august și decembrie 2025 – DOCUMENT