5 September 09:44
Der Bildungsminister, Daniel David, über die von Schülern mit KI erstellten Themen: „In gewisser Weise ist es Diebstahl, aber andererseits kann man es nicht wirklich Diebstahl nennen, da die künstliche Intelligenz noch nicht als ein Agent mit Rechten und Pflichten definiert wurde.“
.webp)
Bildung
Foto: shutterstock.com
Daniel David hat das Thema der Nutzung von Künstlicher Intelligenz (KI) durch Schüler für Hausaufgaben angesprochen und vorgeschlagen, dass Lehrer den Schülern erklären sollten, wie sie dieses Werkzeug nutzen können. Er schlug mündliche Prüfungen vor, um das Verständnis zu überprüfen, anstatt sich ausschließlich auf schriftliche Arbeiten zu verlassen. David betonte, dass Schüler die Nutzung von KI anerkennen sollten und warnte, dass das Fehlen dieser Anerkennung als Diebstahl angesehen werden kann.
Quellen

Ministrul Daniel David, despre tema realizată cu AI: „Nu contează dacă ai lucrat-o singur sau ai lucrat-o cu AI”. Ce le-a transmis profesorilor

Ministrul Educaţiei își spune părerea despre temele făcute de elevi cu AI și are un sfat pentru profesori

Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii

Temele făcute de elevi cu inteligența artificială reprezintă furt? Ministrul Educației: Nu poți să-i spui chiar furt

Temele făcute cu inteligența artificială. Sfatul ministrului Educației pentru profesorii care primesc referate de la ChatGPT

Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii

Temele cu AI, noua provocare din școli. Daniel David: „Nu contează dacă ai lucrat singur sau nu”. Ce îi sfătuiește pe profesori