Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
113 știri noi în ultimele 24 de ore
23 februarie 10:05

23 februarie. Subiecte viralizate pe net în ultimele 24 de ore

Adrian Rusu
main event image
Exclusiv
imagine generată cu ajutorul Dall-E

Analiza primelor 100 de linkuri virale ale zilei anterioare relevă o paletă diversă de subiecte care au stârnit interesul utilizatorilor de Facebook în România, evidențiindu-se teme precum viața vedetelor, sportul, evenimente locale, comentarii politice, precum și aspecte inedite din viața cotidiană.

Unul dintre cele mai discutate subiecte a fost anunțul făcut de vloggerul Mircea Bravo despre venirea pe lume a fiicei sale, Mira, un eveniment care a generat un val de emoție și reacții în rândul fanilor, pornind de la articole publicate de mai multe platforme naționale și locale [demamici.ro, clujcapitala.ro, aznews.ro, directmm.ro, dcnews.ro].

În domeniul sportiv, s-au remarcat performanțele și provocările unor sportivi români, de la gimnastică, la box și judo, subliniindu-se eforturile sau realizările lor în competițiile internaționale și naționale [glasulcetatii.ro, agerpres.ro, ebihoreanul.ro]. Publicul din mediul online a acordat atenție și rezultatelor unei tinere înotătoare din Șimleu Silvaniei, numită de [sportulsalajean.ro] “fetița de aur” pentru performanțele sale recente. De asemenea, tragedia unui tânăr fotbalist a atras atenția asupra riscurilor asociate consumului excesiv de energizante [infobistrita.ro, bistriteanul.ro].

O notă de inedit aduce articolul publicat de [monitorulsv.ro], despre o echipă 100% feminină de la Colegiul Silvic Bucovina Câmpulung, care se pregătește pentru o competiție europeană pentru tinerii silvicultori.

La granița dintre discuții despre urbanism și evocări nostalgice ale trecutului, remarcăm un nou articol dedicat de [b365.ro] Bucureștiului anilor ’80, pornind de la publicarea unor fotografii din respectiva epocă. Și incidentele generate de recenta plasare a unei statui controversate în Iași au provocat dezbateri aprinse pe Facebook [spotmedia.ro].

Comentariile politice au vizat mai ales prezentarea unor perspective critice asupra recentei decizii privind comasarea alegerilor, luată de partidele din coaliția guvernamentală [canal33.ro, republica.ro].

Subiectele sociale și comunitare au fost prezente prin articole din presa locală care au pus accent pe solidaritatea în rândul unor comunități [clujcapitala.ro, turdanews.ro].

Nu a lipsit nota de sarcasm, reprezentată prin mai multe articole de pe [timesnewroman.ro].

TOP 10 ARTICOLE VIRALE

  1. Mircea Bravo a devenit tată: “Seamănă cu mine!” [DEMAMICI.RO]
  2. CFR anunță că pe lângă vagon restaurant vom avea și vagon de păcănele [TIMESNEWROMAN.RO]
  3. Fetița de aur din Șimleu Silvaniei de la Clubul Sportiv Nautică [SPORTUL SĂLĂJEAN]
  4. FOTO Oameni cu sutele, dubițe cu zecile și-un camion colea, pe Lipscani. “Cea mai frumoasă și veselă stradă din București”, în 5 imagini formidabile din anii ’80 [B365.RO]
  5. Angajații restaurantelor, obligați să poarte botniță ca să nu mai guste din oala cu ciorbă [TIMESNEWROMAN.RO]
  6. Statuia care i-a scos din minți pe ieșeni. O femeie chiar a lovit-o cu piciorul: “Să dărâmăm, să tăiem” (Video) [SPOTMEDIA.RO]
  7. PSD și PNL au luat decizii cruciale în cel mai pur stil de Partid Comunist [CANAL33.RO]
  8. DOLJ: Tragedie împiedicată în ultima clipă, în municipiul Băilești [CRAIOVAFORUM.RO]
  9. Fetele de la Silvicultură care mânuiesc drujba, cepuiesc buștenii și merg în teren [MONITORULSV.RO]
  10. Comasarea PSD și PNL sau când “stabilitatea” devine stabiliment de moravuri ușoare [REPUBLICA.RO]
***** Sinteză realizată cu ajutorul unui flux de monitorizare asigurat de echipa NewsVibe Romania, pe baza mai multor softuri de monitorizare online. Topul linkurilor virale este măsurat pe baza numărului de interacțiuni generate pe Facebook de subiecte din presa online românească. Viralitatea se măsoară prin numărul cumulat de likes, comments și shares, obținut de linkuri diverse, pe parcursul unei zile. 
Putem observa, de fiecare dată, că viralitatea unui link nu este direct proporțională cu impactul general al unei surse online. De multe ori, linkuri provenind din surse locale, sau pagini de nișă pot obține semnificativ mai multe interacțiuni decât sursele tradiționale de media. 
Analiza, datele și imaginile prezentate au fost îmbunătățite cu ajutorul unor instrumente de Machine Learning și Artificial Intelligence. 
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.