23 septembrie 15:11
Raiffeisen Bank România a introdus „Banking 1:1” și orefă o abordare personalizată și interactivă clienților.
Gabriel Neagu

Economie
SURSA FOTO: FACEBOOK
Experții băncii folosesc tablete Raiffeisen Smart Finance pentru a interacționa cu clienții, oferindu-le posibilitatea de a simula configurarea unui plan financiar. Printre cele mai accesate servicii în aplicație se numără pensiile, asigurările și planul financiar. Până în prezent, peste un milion de români au accesat noutățile propuse de bancă.
SURSE

Peste 1 milion de români au accesat Raiffeisen Smart Finance pentru inițierea de planuri financiare. Pensiile, asigurările și planul financiar sunt top 3 cele mai accesate servicii - Economica.net

În cadrul Raiffeisen Smart Finance, de la lansare şi până în prezent, peste 1 miion de români au purtat peste 2,3 milioane de conversaţii cu experţii băncii, asistaţi de soluţia digitală dezvoltată de bancă