16 iulie 19:00
Compania TAROM a primit 600 de cereri de despăgubire pentru zborurile anulate din 8 iulie, dar 90% sunt incomplete.
Gabriel Dumitrache
Actualitate
Peter Hartenfeser / imago stock&people / Profimedia
Compania a pus la dispoziția pasagerilor o adresă de email dedicată pentru a trimite solicitările complete. TAROM a anunțat că este necesară transmiterea tuturor informațiilor cerute pentru a iniția plățile, inclusiv copia biletelor de călătorie, dovada plății pentru cheltuielile suplimentare și modalitatea de compensare aleasă.
SURSE
TAROM a primit aproximativ 600 de cereri de despăgubire pentru zborurile anulate din 8 iulie
TAROM a primit aproximativ 600 de cereri de despăgubire pentru zborurile anulate din 8 iunie / 90% dintre ele, incomplete / Apelul companiei
Câte solicitări de despăgubiri a primit Tarom în urma anulării zborurilor din 8 iulie: 90% sunt incomplete
TAROM anunță că a primit 600 de cereri de despăgubire pentru zborurile anulate din 8 iulie. 90% incomplete
TAROM a primit 600 cereri de despăgubire pentru zboruri anulate în 8 iulie, dar aproape toate sunt incomplete. Mesajul companiei
TAROM a primit până acum 600 de cereri de despăgubire pentru zborurile anulate în protestului piloților din 8 iulie, dar 90% dintre acestea sunt incomplete - Economica.net
TAROM menționează că a înregistrat 600 solicitări de despăgubire în urma anulării zborurilor din 8 iulie/ 90% din acestea sunt incomplete
Cele mai multe cereri de despăgubire pentru zborurile anulate de Tarom nu sunt complete. Banii nu se pot transfera