icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
111 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
30 ianuarie 14:28

Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a înregistrat 4.123 de reclamații în 2024, majoritatea vizând sectorul comunicațiilor electronice. Vodafone a înregistrat cel mai mare număr de reclamații.

Andreea Lificiu
main event image
Actualitate
https://www.shutterstock.com/
Din totalul reclamațiilor, 63% au fost legate de sectorul comunicațiilor electronice, iar 30% de serviciile poștale. Principalele nemulțumiri ale utilizatorilor au fost legate de portabilitatea numerelor, încetarea contractelor, facturare, încheierea contractelor la distanță și serviciul de roaming. Conform datelor ANCOM, Vodafone Romania S.A. a înregistrat cel mai mare număr de reclamații, urmat de Orange România S.A. cu 26% și Digi Romania S.A. cu 16%.

Surse

sursa imagine
Economica
ANCOM a primit peste 4.000 de reclamații în 2024 - Economica.net
sursa imagine
Mediafax
ANCOM a primit anul trecut peste 4.200 de reclamaţii de la utilizatori
sursa imagine
Agerpres
ANCOM: Peste 4.200 de reclamații primite în 2024
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
reclamații ANCOM 2024 Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol