Legea a fost promulgată pentru a transpune dispozițiile unei directive europene privind echilibrul dintre viața profesională și cea privată a părinților. Printre măsurile adoptate se numără acordarea concediului paternal și a indemnizației aferente tuturor taților care au calitatea de salariat, indiferent de forma de angajare, și extinderea duratei concediului de la cinci la zece zile lucrătoare. De asemenea, legea introduce reglementări privind sancțiunile în cazul nerespectării prevederilor legislației naționale care transpun directivele europene. Concediul paternal reprezintă o perioadă de concediu primită de tată pentru a petrece timp cu copilul.
Surse
Toți taţii salariați în baza unui contract sau raport de muncă pot primi concediu paternal. Legea a fost promulgată
Tații vor primi 10 zile de concediu paternal. Legea a fost promulgată
Klaus Iohannis a promulgat legea prin care toți tații care au calitatea de salariat, în baza unui contract sau raport de muncă, vor primi concediu paternal
Klaus Iohannis a promulgat legea prin care toţi taţii care au calitatea de salariat pot primi concediu paternal
Concediul paternal de 10 zile devine realitate. Angajatorii sunt obligați să îl ofere și pentru sportivi
Klaus Iohannis a promulgat legea prin care toţi taţii care au calitatea de salariat, în baza unui contract sau raport de muncă, vor primi concediu paternal
Klaus Iohannis a promulgat legea: Criteriile de acordare a concediului se schimbă!
Ultimele știri
22:58
Rusia avertizează asupra reluării testelor nucleare și amenință cu „contramăsuri proporționale”
22:47
Traian Băsescu: „Dacă aș fi la Guvern, mâine aș anula toate sporurile”
22:36
Compania sprijinită de Erik Trump nu și-a plătit angajații la termen, după un împrumut de 4,6 milioane de dolari acordat directorului
22:23
Un bărbat a murit după ce a fost lovit de o mașină de ambulanță, în Anglia
22:15
Viziunea AUR privind reforma administrativ-teritorială a României
Vezi mai multe știri