根据尼亚姆县教育检查局发布的一封方法信,数学教师将在2025-2026学年使用年度课时预算的25%进行补救、巩固、深化、扩展和提高活动,这些活动将根据学生的水平和需求进行调整。
这一决定与教育部的第6号指令(2025年)保持一致。课程将根据初始诊断和学生的进展进行规划,具有以形成性为主的组成部分。建议采取灵活和差异化的方法,利用数字资源和应用活动,从而有助于提高数学教学过程的质量。
来源
Profesorii de Matematică vor aloca 25% din ore pentru remediere, consolidare și aprofundare în anul școlar 2025-2026 - scrisoare metodică
În anul școlar 2025-2026, profesorii de Matematică vor utiliza 25% din numărul anual de ore pentru activități de remediere, consolidare, aprofundare și performanță – scrisoare metodică. Aceste ore se vor planifica explicit, în corelare cu diagnosticul inițial şi progresul elevilor