icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • UE
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politică de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • UE
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
133 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Sănătate

Conform unei cercetări recente, 30% dintre copiii din România consumă zahăr încă din primul an de viață, iar 53% consumă dulciuri procesate.

Petru Nicolaescu
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
6 februarie 2024, 15:54
main event image
Sănătate
Unsplash.com
google-preference

Vezi mereu știrile noastre în Google

Cercetarea realizată de Almond Cake Shop arată că mulți copii sunt expuși la consumul de produse dulci încă de la o vârstă fragedă, cu consecințe potențial negative asupra sănătății lor pe termen lung. Consumul excesiv de zahăr în primele etape ale vieții poate contribui la dezvoltarea unor probleme de sănătate cum ar fi obezitatea, diabetul și cariile dentare.

Surse

sursa imagine
Adevarul
O treime dintre copiii din România consumă zahăr din primul an de viață
Newmoney
Studiu: 30% dintre copii consumă produse cu zahăr încă din primul an de viață

Ultimele știri

09:12

Hidroelectrica vrea să cumpere asigurări de sănătate pentru aproape 4.000 angajaţi / Buget de aproape 5 milioane de euro

09:02

Turcia: Un cunoscut jurnalist a fost arestat pentru că a aruncat pe piață informații despre un transfer la Galatasaray care nu ar fi fost adevărat

08:55

EXCLUSIV | 11 August 2026. Tendințe în căutările online / ultimele 24 de ore

08:47

Urmează patru săptămâni cu temperaturi peste valorile normale și secetă prelungită

08:26

Turcia adoptă o lege istorică privind reintegrarea combatanţilor PKK care renunţă la arme

Vezi mai multe știri

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
UE
Un proiect finanțat de Uniunea Europeană testează 100.000 de copii pentru depistarea timpurie a diabetului de tip 1
event image
Actualitate
Organizația Salvați Copiii: Trei din zece copii români trăiesc în sărăcie
event image
Internațional
Un studiu de la King’s College London arată că mestecarea gumei cu zahăr după consumul de legume bogate în nitrați poate reduce temporar tensiunea arterială
event image
Actualitate
Conform unui comunicat al Consiliului Județean Sibiu, mărul este cel mai apreciat produs în școli, fiind consumat de 82% dintre elevi. Iaurtul și cornul sunt refuzate de peste 60% dintre copii
event image
UE
Agenția Uniunii Europene pentru Droguri indică pentru România un consum raportat sub media Uniunii Europene, dar riscuri la injectare și tratament
event image
Actualitate
Consiliul Concurenței amendează două companii cu peste 52 de milioane de lei pentru fixarea prețurilor zahărului
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
zahăr copii alimentatie industria alimentara

Recomandările redacției

main event image
Politică
acum 1 oră

Liderii PSD, PNL, USR şi UDMR, la discuţii cu preşedintele Nicuşor Dan pe tema Legii salarizării / România pierde 770 de milioane de euro dacă nu adoptă legea

Surse
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
+3
main event image
Politică
Ieri 22:25

Radu Burnete afirmă că formarea unui nou guvern va fi posibilă abia la începutul toamnei, după închiderea jaloanelor din PNRR: „Aţi văzut ce zăpăceală a fost în ultimele săptămâni”

Surse
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • UE
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politică de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol