金曜日 17:07

ニュース
Foto: Facebook Wizz Air
ウィズ・エアは、ルーマニアの欧州消費者センターから数件の苦情を受け、問題のある慣行の是正を余儀なくされた。問題は、上位のシーズン・チケットにアップグレードしても古いチケットの有効期限が維持されるため、消費者のメリットが制限されるというものだった。協議の結果、同社はコンプライアンス違反を認識し、新しいパッケージの有効期限が正しく再計算されるように方針を修正した。この修正は、消費者の権利を保護するANPCの役割の一例である。
情報源

Wizz Air, forțată să-și schimbe practicile înșelătoare, după plângerile călătorilor. Cum erau "lăsați în aer" pasagerii, deși își plăteau corect abonamentele

Wizz Air schimbă o politică de discount în urma intervenției ANPC privind abonamentele și pachetele puse la dispoziție românilor

Schimbări la abonamentele Wizz Air Discount, după o plângere a românilor. O eroare provoca pierderi de bani

Wizz Air, schimbare de politica după plângerile românilor: abonamentele nu se mai „scurtează”

ANPC: Consumatorii români au drepturi sporite în cadrul abonamentelor Wizz Air datorită Centrului European al Consumatorilor din România