4 ore prima

Notizie
Foto: https://www.facebook.com/profile.php?id=100094981334879
La Compagnia Nazionale della Posta Rumena annuncia un processo di rebranding che mira a modernizzare la propria identità visiva, in collaborazione con l'agenzia Inoveo Concept. La trasformazione si concentra su tre direzioni strategiche: facilitare le relazioni tra cittadini e istituzioni, consolidare i servizi di corriere e logistica, nonché offrire soluzioni finanziarie digitali. Alla fine, la compagnia presenterà la nuova strategia di brand.
Fonti

Poşta Română anunţă că procesul de rebranding este încă în desfăşurare, iar transformarea este bazată pe trei direcţii: Ghişeu universal, Curierat şi logistică şi Servicii financiar-bancare

Compania Națională ,,Poșta Română”, precizări privind procesul de rebranding aflat în derulare

Poșta Română își schimbă fața. Va avea un brand principal, dar și alte cinci sub-branduri

Poșta Română se pregătește de o transformare majoră: Marchează o nouă etapă în cei 163 de ani de istorie