icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
141 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Internațional
23 aprilie 13:48

Tunelul Fehmarnbelt, de 18 km, va conecta Danemarca și Germania, reducând semnificativ timpul de călătorie între cele două țări la doar 10 minute

Ana-Maria Tapescu
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Internațional
Foto: Axel Heimken / DPA / Profimedia
Fehmarnbelt va fi cel mai lung tunel auto și feroviar din lume, construit sub Marea Baltică, având o lungime de 18 km. Proiectul, cu un cost estimat de 7,4 miliarde de euro, va reduce semnificativ timpul de călătorie între Danemarca și Germania, de la 45 de minute cu feribotul la doar 10 minute cu mașina. Tunelul va facilita transportul între Scandinavia și Europa Centrală, contribuind la reducerea emisiilor de carbon. Finalizarea este programată pentru 2029, cu estimări de peste 100 de trenuri și 12.000 de mașini traversând zilnic.

Surse

sursa imagine
Antena3
Tunelul record de pe fundul mării, care leagă Danemarca de Germania. Călătoria între cele două țări va dura doar 10 minute
sursa imagine
Newsweek
VIDEO Autostradă pe sub Marea Baltică de 7.400.000.000€. Tunelul Urșilor din România, blocat 11 ani | Newsweek Romania
sursa imagine
G4Media
Cel mai lung tunel prefabricat rutier și feroviar din lume se construiește între Danemarca și Germania
sursa imagine
BBC
The record-breaking tunnel being built from Denmark to Germany

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Internațional
Tunelul Fehmarnbelt, ce va lega Danemarca de Germania, va fi cel mai lung tunel scufundat din lume, finalizarea fiind estimată pentru 2029
event image
Internațional
Podul Huajiang Grand Canyon din China va deveni cel mai înalt și cel mai lung pod din regiune, trecând ultimul test de siguranță cu 96 de camioane grele
event image
Actualitate
Lucrările la secțiunea 4 Tigveni - Curtea de Argeș au atins 77%, cu accent pe tunelul Momaia, prima structură de acest tip pe o autostradă din România
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
tunelul Fehmarnbelt Danemarca Germania Marea Baltica
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol