19 aprilie 15:48
Începând din iulie, retailerii din Franța trebuie să informeze clienții atunci când reduc gramajul la produse, fără o scădere corespunzătoare a prețurilor.
Ana Maria Eftene

Internațional
Foto: Shutterstock.com
Această măsură vine în contextul îngrijorărilor legate de "shrinkflation", fenomenul în care produsele au dimensiuni mai mici, dar prețurile rămân aceleași sau chiar cresc. Guvernul francez a adoptat această decizie ca parte a eforturilor de a crește transparența și încrederea consumatorilor, într-un context în care inflația a afectat puterea de cumpărare.
SURSE

Franţa cere retailerilor să notifice cumpărătorii cu privire la reducerea dimensiunii produselor fără o reducere corespunzătoare a preţurilor

Franța impune o măsură pe care o așteaptă și românii: Retailerii obligați să anunțe când sunt reduse cantitatea produselor

Franța le-a ordonat retailerilor să afișeze "shrinkflation" la raft: "E o jecmăneală"

Franţa cere retailerilor să notifice cumpărătorii cu privire produsele afecatate de "shrinkflation"