21 noiembrie 22:34
     
            
                                    Internațional
                            
            
        Foto: HJBC / Shutterstock.com
    
                    Decizia strategică a fost anunțată în cadrul evenimentului Capital Markets Day. Planul include eficientizarea operațiunilor, creșterea investițiilor în publicitate și marketing cu 9%, precum și economii de costuri de cel puțin 2,83 miliarde de dolari până în 2027. Mărcile, inclusiv Perrier și San Pellegrino, vor fi gestionate de o unitate de afaceri independentă.
            
        
        
                    Surse
 
                            
                        Nestlé separă divizia de apă îmbuteliată și băuturi premium, inclusiv Perrier și San Pellegrino, într-o nouă afacere globală de sine stătătoare / Reorganizarea face parte dintr-o strategie mai amplă de a maximiza potențialul acestor branduri
                    
                 
                            
                        Nestlé separă divizia de apă îmbuteliată și băuturi premium, inclusiv Perrier și San Pellegrino, într-o nouă afacere globală de sine stătătoare
                    
                 
             
             
             
             
                 
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
             
             
                 
                 
                 
                 
    