13 aprilie 18:17
John Donahoe, CEO Nike, a atribuit lipsa de inovație a companiei muncii la distanță, care a făcut dificilă dezvoltarea de produse disruptive.
Emese Grancsa

Internațional
unsplash
Donahoe a subliniat impactul închiderii fabricilor din Vietnam și munca la distanță a angajaților Nike timp de 2,5 ani asupra inovației companiei. Comentariile vin în contextul în care Nike a fost criticat pentru pierderea cotei de piață în fața unor branduri precum On Running și Hoka. Pentru a investi în domeniile sale de creștere, Nike a anunțat un plan de restructurare și reducerea a peste 1.500 de locuri de muncă.
SURSE

CEO-ul Nike dă vina pe munca la distanță pentru încetinirea inovației și spune că este greu să construiești produse disruptive pe Zoom

CEO-ul Nike dă vina pe munca de acasă pentru lipsa de inovație: E greu să creezi îndrăzneț pe Zoom

CEO-ul Nike dă vina pe munca de acasă pentru lipsa de inovație: E greu să creezi îndrăzneț pe Zoom