5 szeptember 09:44
.webp)
Oktatás
Foto: shutterstock.com
<p>Daniel David a téma a mesterséges intelligencia (AI) diákok általi használatáról beszélt, javasolva, hogy a tanároknak el kellene magyarázniuk a diákoknak, hogyan használják ezt az eszközt. Szóbeli értékeléseket javasolt a megértés ellenőrzésére, ahelyett, hogy kizárólag írásbeli munkákra támaszkodnának. David hangsúlyozta, hogy a diákoknak fel kellene ismerniük az AI használatát, figyelmeztetve, hogy ennek a felismerésnek a hiánya lopásnak számíthat.
Források

Ministrul Daniel David, despre tema realizată cu AI: „Nu contează dacă ai lucrat-o singur sau ai lucrat-o cu AI”. Ce le-a transmis profesorilor

Ministrul Educaţiei își spune părerea despre temele făcute de elevi cu AI și are un sfat pentru profesori

Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii

Temele făcute de elevi cu inteligența artificială reprezintă furt? Ministrul Educației: Nu poți să-i spui chiar furt

Temele făcute cu inteligența artificială. Sfatul ministrului Educației pentru profesorii care primesc referate de la ChatGPT

Ministrul Educaţiei, întrebat dacă temele făcute de elevi cu inteligenţa artificială reprezintă furt: Nu poţi să-i spui chiar furt, pentru că inteligenţa artificială încă n-a fost definită ca agent cu drepturi şi obligaţii

Temele cu AI, noua provocare din școli. Daniel David: „Nu contează dacă ai lucrat singur sau nu”. Ce îi sfătuiește pe profesori