csütörtök 11:37
Közel nyolc évnyi munka után a CFR Infrastructure üzembe helyezte a Bârzava - Vărădia útvonal második vonalát, beleértve a Bata alagutat is.
Vlad Nahoi

Hírek
Foto / Inquam Photos / George Călin
Az új, 15,96 kilométeres Bârzava - Vărădia vasútvonalon a vonatok kezdetben 120 km/h sebességgel fognak közlekedni, amely 160 km/h-ra emelkedik. A munkálatok során megépült a 603 méter hosszú Bata-alagút és két híd a Maros folyó felett. Huszonöt műtárgyat és hét polgári építményt végeztek az útvonalon, és korszerűsítették Vărădia állomást. Az I. vágányon a munkálatok befejezése után két hónapon belül újraindul a forgalom.
Források

Trenurile din vestul țării circulă de joi pe un traseu nou în lungime totală de 16 km

CFR inaugurează după 8 ani un nou tunel la Bata, săpat în 2023, anunță Asociaţia Pro Infrastructură /Circulația pe un nou traseu de 13 km, deschisă joi

FOTO CFR deschide joi primul tunel feroviar nou, după 8 ani de lucrări cu "viteza trenului mărfar" / În lungime de 650 m, tunelul Bătuța intră în circulație pe un proiectat traseu de mare viteză în județul Arad, de 160 km/h

Joi se inaugurează în vestul țării un tunel feroviar la care lucrările au durat aproape un deceniu