Florin Manole, a munkaügyi miniszter kijelentette, hogy a minimálbér emelését előíró jogszabályt legkésőbb két héten belül jóváhagyják, hogy betartsák a tavaly év végén a koalíció által meghatározott határidőt. A minimálbér bruttó 4.050 lejről 4.325 lejre emelkedne 2026. július 1-jétől, ha a jogszabályt a tervek szerint fogadják el. Manole hangsúlyozta ennek a lépésnek a fontosságát, hogy elkerüljék a munkavállalók körében a nyugtalanságot és a gazdasági kiszámíthatatlanságot.
Ugyanebben a sajtótájékoztatón a miniszter elégedetlenségét fejezte ki a Satu Mare-i Területi Munkaügyi Felügyelőség munkájával kapcsolatban a „fekete munka” elleni küzdelemben, hatékonyabb ellenőrzést és jobb eredményeket követelve. Manole találkozott az üzleti szféra képviselőivel és a helyi hatóságokkal, megvitatva a bejelentés nélküli munka problémájának határozottabb kezelésének szükségességét.
Ugyanebben a sajtótájékoztatón a miniszter elégedetlenségét fejezte ki a Satu Mare-i Területi Munkaügyi Felügyelőség munkájával kapcsolatban a „fekete munka” elleni küzdelemben, hatékonyabb ellenőrzést és jobb eredményeket követelve. Manole találkozott az üzleti szféra képviselőivel és a helyi hatóságokkal, megvitatva a bejelentés nélküli munka problémájának határozottabb kezelésének szükségességét.
Források
Legfrissebb hírek
08:05
După S&P: România, încotro?
08:01
Formula–1: Max Verstappen megnyeri a 2026-os szezon első futamát a Red Bull színeiben. Antonelli a második helyen végez, Hamilton pedig teljessé teszi a dobogót
07:56
A román védelmi minisztérium radarjai újabb drónt észleltek Románia határán. Két spanyol F-18-as repülőgép felszállt a földről
07:45
Nemzetek Ligája: Portugália lefoglalja helyét a negyeddöntőben / A vasárnapi eredmények
07:44
Az Egyesült Államok visszavonja bombázóit a brit RAF Fairford légibázisról, amelyet egy feltételezett terrortámadás célpontjának tartanak
További hírek megtekintése