Florin Manole, a munkaügyi miniszter kijelentette, hogy a minimálbér emelését előíró jogszabályt legkésőbb két héten belül jóváhagyják, hogy betartsák a tavaly év végén a koalíció által meghatározott határidőt. A minimálbér bruttó 4.050 lejről 4.325 lejre emelkedne 2026. július 1-jétől, ha a jogszabályt a tervek szerint fogadják el. Manole hangsúlyozta ennek a lépésnek a fontosságát, hogy elkerüljék a munkavállalók körében a nyugtalanságot és a gazdasági kiszámíthatatlanságot.
Ugyanebben a sajtótájékoztatón a miniszter elégedetlenségét fejezte ki a Satu Mare-i Területi Munkaügyi Felügyelőség munkájával kapcsolatban a „fekete munka” elleni küzdelemben, hatékonyabb ellenőrzést és jobb eredményeket követelve. Manole találkozott az üzleti szféra képviselőivel és a helyi hatóságokkal, megvitatva a bejelentés nélküli munka problémájának határozottabb kezelésének szükségességét.
Ugyanebben a sajtótájékoztatón a miniszter elégedetlenségét fejezte ki a Satu Mare-i Területi Munkaügyi Felügyelőség munkájával kapcsolatban a „fekete munka” elleni küzdelemben, hatékonyabb ellenőrzést és jobb eredményeket követelve. Manole találkozott az üzleti szféra képviselőivel és a helyi hatóságokkal, megvitatva a bejelentés nélküli munka problémájának határozottabb kezelésének szükségességét.
Források
Legfrissebb hírek
21:26
Danyil Medvegyevet kizárták Pekingben / Novak Djokovic a döntőbe jutott, miután egy labda eltalált egy nézőt
21:09
Shivon Zilis bejelentette, hogy hirtelen szakított Elon Muskkal, miután a milliárdos azt mondta neki, hogy szereti
21:04
Luca Niculescut Nicușor Dan miniszterelnökké nevezte ki
20:39
Ciprian Ciucu és India nagykövete Bukarest és a Tádzs Mahal városa, Agra testvérvárosi kapcsolatáról tárgyal
20:37
A Charles-de-Gaulle fedélzetén karbantartási munkálatok közben ütött ki tűz a touloni haditengerészeti támaszponton
További hírek megtekintése