12 septembre 10:18

Actualités
Foto: https://www.facebook.com/profile.php?id=100094981334879
La Compagnie Nationale de la Poste Roumaine annonce un processus de rebranding visant à moderniser son identité visuelle, en collaboration avec l'agence Inoveo Concept. La transformation se concentre sur trois axes stratégiques : faciliter les relations entre les citoyens et les institutions, renforcer les services de messagerie et de logistique, ainsi que proposer des solutions financières numériques. À la fin, la compagnie présentera la nouvelle stratégie de marque.
Sources

Poşta Română anunţă că procesul de rebranding este încă în desfăşurare, iar transformarea este bazată pe trei direcţii: Ghişeu universal, Curierat şi logistică şi Servicii financiar-bancare

Compania Națională ,,Poșta Română”, precizări privind procesul de rebranding aflat în derulare

Poșta Română își schimbă fața. Va avea un brand principal, dar și alte cinci sub-branduri

Poșta Română se pregătește de o transformare majoră: Marchează o nouă etapă în cei 163 de ani de istorie