12 septembre 10:18
    
                                    Actualité
                            
            
        Foto: https://www.facebook.com/profile.php?id=100094981334879
    
                    La Compagnie Nationale de la Poste Roumaine annonce un processus de rebranding visant à moderniser son identité visuelle, en collaboration avec l'agence Inoveo Concept. La transformation se concentre sur trois axes stratégiques : faciliter les relations entre les citoyens et les institutions, renforcer les services de messagerie et de logistique, ainsi que proposer des solutions financières numériques. À la fin, la compagnie présentera la nouvelle stratégie de marque.
            
        
        
                    Sources
                            
                        Poşta Română anunţă că procesul de rebranding este încă în desfăşurare, iar transformarea este bazată pe trei direcţii: Ghişeu universal, Curierat şi logistică şi Servicii financiar-bancare
                    
                
                            
                        Compania Națională ,,Poșta Română”, precizări privind procesul de rebranding aflat în derulare
                    
                
                            
                        Poșta Română își schimbă fața. Va avea un brand principal, dar și alte cinci sub-branduri
                    
                
                            
                        Poșta Română se pregătește de o transformare majoră: Marchează o nouă etapă în cei 163 de ani de istorie