1 agosto 10:07

Noticias
Foto: Facebook Wizz Air
Wizz Air se ha visto obligada a corregir una práctica problemática después de que el Centro Europeo del Consumidor de Rumanía interviniera a raíz de varias quejas. El problema consistía en que al cambiar a un abono superior se conservaba la validez del anterior, lo que limitaba las ventajas para el consumidor. Tras varias discusiones, la empresa reconoció el incumplimiento y ajustó la política, asegurándose de que la validez de los nuevos paquetes se recalculara correctamente. Esta corrección es un ejemplo del papel de la ANPC en la protección de los derechos de los consumidores.
Fuentes

Wizz Air, forțată să-și schimbe practicile înșelătoare, după plângerile călătorilor. Cum erau "lăsați în aer" pasagerii, deși își plăteau corect abonamentele

Wizz Air schimbă o politică de discount în urma intervenției ANPC privind abonamentele și pachetele puse la dispoziție românilor

Schimbări la abonamentele Wizz Air Discount, după o plângere a românilor. O eroare provoca pierderi de bani

Wizz Air, schimbare de politica după plângerile românilor: abonamentele nu se mai „scurtează”

ANPC: Consumatorii români au drepturi sporite în cadrul abonamentelor Wizz Air datorită Centrului European al Consumatorilor din România