18 julio 12:40

Noticias
pixabay.com
La financiación de la autopista A3 dependerá de los presupuestos del Estado, tras suprimirse del PNRR 250 de los 430 km prometidos. Las organizaciones cívicas advierten de que las obras podrían quedar incompletas sin conexiones funcionales. Por ejemplo, el tramo Zimbor-Poarta Sălajului sólo tiene 12 km activos, pero sin un enlace en Românași no podrá utilizarse. Los avances son lentos en Zimbor-Topa Mica, y la falta de un enlace provisional pone en peligro su apertura. Las autoridades y los constructores deben intervenir rápidamente para evitar que la inversión resulte innecesaria.
Fuentes

Finanțarea europeană pentru două segmente ale Autostrăzii Transilvania a fost pierdută: statul român trebuie să suporte costurile

VIDEO Adio PNRR, pe Autostrada Transilvania. Statul ar putea scoate 1.300.000.000 lei din "buzunar" | Newsweek Romania

VIDEO & FOTO Autostrada Transilvania A3, secțiunea Nădășelu-Poarta Sălajului. Întârzieri majore și costuri suplimentare după excluderea din PNRR, avertizează Asociația Pro Infrastructură

Autostrada Transilvania, în pericol să devină "muzeu", avertizează API / Pierderea finanțării din PNRR pentru 250 km mută lucrările aproape integral în sarcina bugetului național / Stadiul lucrărilor începute acum 4,5 ani

VIDEO Ce se întâmplă cu Autostrada Transilvania după ce tronsonul PNRR a pierdut finanțarea. Ce secțiune ar putea fi gata, totuși, în 2025