10 august 10:00
     
            
                                    Economie
                            
            
        www.shutterstock.com
    Fenomenul 'economia răsfățului' câștigă teren în vremuri economice dificile. Consumatorii preferă achiziții accesibile, precum produse cosmetice și obiecte decorative, care oferă satisfacție rapidă. Pandemia a amplificat dorința de a găsi bucurie în plăceri simple, precum participarea la evenimente speciale. Schimbarea valorilor sociale a mutat atenția de la realizări mari la mici victorii personale, sugerând că acest trend va continua să se dezvolte în anii următori.
Surse
 
                            
                        „Economia răsfăţului”: Cultura micilor răsfăţuri înfloreşte în vremuri de incertitudine economică
                    
                 
                            
                        A luat amploare fenomenul 'economia răsfățului': Ceva similar a mai avut loc în anii '30
                    
                 
                            
                        "Economia răsfățului": Cultura micilor răsfățuri înflorește în vremuri de incertitudine economică
                    
                 
                            
                        ”Economia răsfățului”: Cultura micilor răsfățuri înflorește în vremuri de incertitudine economică
                    
                 
                            
                        Semnul tăcut al incertitudinii economice. Cum interpretăm "cultura răsfățului"
                    
                 
                            
                        ”Economia răsfăţului”: Cultura micilor răsfăţuri înfloreşte în vremuri de incertitudine economică
                    
                 
             
            .webp) 
             
             
             
             
             
             
                 
                 
    