10 august 10:00
Economie
www.shutterstock.com
Fenomenul 'economia răsfățului' câștigă teren în vremuri economice dificile. Consumatorii preferă achiziții accesibile, precum produse cosmetice și obiecte decorative, care oferă satisfacție rapidă. Pandemia a amplificat dorința de a găsi bucurie în plăceri simple, precum participarea la evenimente speciale. Schimbarea valorilor sociale a mutat atenția de la realizări mari la mici victorii personale, sugerând că acest trend va continua să se dezvolte în anii următori.
Surse
„Economia răsfăţului”: Cultura micilor răsfăţuri înfloreşte în vremuri de incertitudine economică
A luat amploare fenomenul 'economia răsfățului': Ceva similar a mai avut loc în anii '30
"Economia răsfățului": Cultura micilor răsfățuri înflorește în vremuri de incertitudine economică
”Economia răsfățului”: Cultura micilor răsfățuri înflorește în vremuri de incertitudine economică
Semnul tăcut al incertitudinii economice. Cum interpretăm "cultura răsfățului"
”Economia răsfăţului”: Cultura micilor răsfăţuri înfloreşte în vremuri de incertitudine economică