1 august 11:07
Actualitate
Foto: Facebook Wizz Air
Problema a fost că, în cazul unui upgrade la un abonament superior, perioada de valabilitate rămânea cea a abonamentului inițial, reducând astfel beneficiile pentru consumatori. În urma discuțiilor, compania a recunoscut această practică incorectă și a modificat politica, recalculând corect durata noilor abonamente.
Surse
Wizz Air, forțată să-și schimbe practicile înșelătoare, după plângerile călătorilor. Cum erau "lăsați în aer" pasagerii, deși își plăteau corect abonamentele
Wizz Air schimbă o politică de discount în urma intervenției ANPC privind abonamentele și pachetele puse la dispoziție românilor
Schimbări la abonamentele Wizz Air Discount, după o plângere a românilor. O eroare provoca pierderi de bani
Wizz Air, schimbare de politica după plângerile românilor: abonamentele nu se mai „scurtează”
ANPC: Consumatorii români au drepturi sporite în cadrul abonamentelor Wizz Air datorită Centrului European al Consumatorilor din România