Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
115 știri noi în ultimele 24 de ore
ieri 16:42

Agențiile de publicitate contestă afirmațiile lui George Simion, subliniind că marketingul nu înseamnă minciună și că discreditarea profesioniștilor din domeniu este periculoasă

Cristina Petrache
main event image
Politică
Foto Inquam Photos / Cornel Putan

Reacția agențiilor de publicitate vine în urma declarațiilor lui George Simion, care a sugerat că marketingul implică promisiuni false. Specialiștii din domeniu afirmă că marketingul se bazează pe responsabilitate și creativitate, nu pe manipulare. IAB România, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România și Art Directors Club România subliniază importanța respectului față de profesioniștii din marketing și comunicare, avertizând că astfel de afirmații pot alimenta neîncrederea în societate. Agențiile solicită candidaților să evite discreditarea acestui sector esențial pentru economia modernă.

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.