ieri 16:42
Agențiile de publicitate contestă afirmațiile lui George Simion, subliniind că marketingul nu înseamnă minciună și că discreditarea profesioniștilor din domeniu este periculoasă
Cristina Petrache

Politică
Foto Inquam Photos / Cornel Putan
Reacția agențiilor de publicitate vine în urma declarațiilor lui George Simion, care a sugerat că marketingul implică promisiuni false. Specialiștii din domeniu afirmă că marketingul se bazează pe responsabilitate și creativitate, nu pe manipulare. IAB România, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România și Art Directors Club România subliniază importanța respectului față de profesioniștii din marketing și comunicare, avertizând că astfel de afirmații pot alimenta neîncrederea în societate. Agențiile solicită candidaților să evite discreditarea acestui sector esențial pentru economia modernă.
SURSE

Agenţii de publicitate, despre promisiunile privind casele de 35.000 de euro: A induce ideea că "marketingul înseamnă minciună" este nu doar fals, ci şi periculos. Sunt discreditaţi zeci de mii de profesionişti care muncesc onest în România

Reacția industriei de publicitate din România după programul „case la 35.000 de euro” al lui Simion: „Marketingul nu este minciună”

Agenţii de publicitate, despre promisiunile privind casele de 35.000 de euro: A induce ideea că “marketingul înseamnă minciună” este nu doar fals, ci şi periculos. Sunt discreditaţi zeci de mii de profesionişti care muncesc onest în România

Marketingul NU este minciună. Este responsabilitate, creativitate și progres

Agențiile de publicitate, jignite de George Simion: "Marketingul nu este despre manipulare sau dezinformare"