14 aprilie 17:47
Nike investește masiv în marketingul pentru Jocurile Olimpice de la Paris.
Ana Maria Eftene

Internațional
Foto: 8th.creator / Shutterstock.com
Compania se pregătește să cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris decât oricare alt eveniment anterior, în încercarea de a-și revigora vânzările slabe. Nike a prezentat 13 prototipuri futuriste de pantofi dezvoltați cu sportivi sponsorizați, subliniind importanța evenimentului pentru brand. În ultimul trimestru, cheltuielile totale de marketing ale Nike au fost de 1 miliard de dolari, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut.
SURSE

Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare

Nike investește record la Olimpiada de la Paris

Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare

Cheltuie mai mulți bani pentru Jocurile Olimpice de la Paris decât pentru oricare dintre jocurile anterioare

Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare