14 aprilie 17:47
Nike investește masiv în marketingul pentru Jocurile Olimpice de la Paris.
Ana Maria Eftene
Internațional
Foto: 8th.creator / Shutterstock.com
Compania se pregătește să cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris decât oricare alt eveniment anterior, în încercarea de a-și revigora vânzările slabe. Nike a prezentat 13 prototipuri futuriste de pantofi dezvoltați cu sportivi sponsorizați, subliniind importanța evenimentului pentru brand. În ultimul trimestru, cheltuielile totale de marketing ale Nike au fost de 1 miliard de dolari, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului trecut.
SURSE
Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare
Nike investește record la Olimpiada de la Paris
Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare
Cheltuie mai mulți bani pentru Jocurile Olimpice de la Paris decât pentru oricare dintre jocurile anterioare
Nike cheltuie mai mult pentru Jocurile Olimpice de la Paris din acest an decât pentru oricare dintre jocurile anterioare