17 iunie 10:30
Mărci de lux oferă reduceri substanțiale pentru produsele vândute în China, ca răspuns la încetinirea cererii din partea cumpărătorilor chinezi.
Credit: John Angelillo / UPI / Profimedia
Branduri precum Balenciaga, Versace și Givenchy au introdus reduceri semnificative pentru produsele lor vândute în China, adaptându-se la încetinirea cererii pe această piață. Acest lucru reflectă dificultățile întâmpinate de marile case de lux în contextul încetinirii economiei chineze, care afectează puterea de cumpărare a clasei de mijloc, un segment crucial pentru piața globală de lux.
SURSE
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/N1l7LqSJSvXe3Y4TXB9ZietYaO2F9e8hMj134NRB.png)
Panică în rândul mărcilor de lux: Balenciaga, nevoită să reducă și cu 40% prețurile pe una dintre cele mai importante piețe
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/CQLtNdnXjVdRhFWx1fIFx9MbLMoIDkVJfjkDh5Vo.png)
Mărcile de lux reduc prețurile la jumătate pentru a-i atrage pe cumpărătorii chinezi
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/daEwxtwyA0UKEnztUzO2yDLpgzStpaCMrZePqdxW.png)
Bloomberg: Mărcile de lux reduc preţurile la jumătate pentru a-i atrage pe cumpărătorii chinezi
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/QhxkgcBLeGtcb9fglGFRBUxtdwJiPwKlx6BSSVhI.png)
Balenciaga, Versace și alte mărci de lux reduc masiv prețurile în China
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/Xs3CiNlxwMLtJy2ygMpWJi7GCR6dVR7HEc5mfLDB.png)
Mărcile de lux reduc preţurile la jumătate pentru a-i atrage pe cumpărătorii chinezi - Economica.net