Jucăriile de pluș Labubu, create de artistul Kasing Lung, ar putea fi adaptate pe marile ecrane, Sony Pictures achiziționând drepturile de ecranizare. Proiectul este în faza incipientă de dezvoltare, fără producător sau regizor asociat, iar natura filmului (live-action sau animație) rămâne neclară. Labubu a câștigat popularitate în Asia de Sud-Est din 2019, fiind vândut prin retailerul chinez Pop Mart, iar succesul său a fost amplificat de vedete precum Lisa de la Blackpink și Rihanna, care au promovat păpușile ca accesorii de lux.
În ultimul an, Pop Mart a înregistrat o creștere de 350% a profiturilor, iar edițiile limitate ale păpușilor au atins prețuri exorbitante pe piața secundară. Un film Labubu ar putea include personaje precum Labubu, Zimomo, Mokoko și Tycoco. Această adaptare reflectă tendința Hollywood-ului de a transforma jucăriile în filme, inspirată de succesul filmului Barbie.