16 decembrie 19:26
Anul 2024 a adus o schimbare semnificativă în comportamentul de consum al românilor, cu o preferință pentru produse mai scumpe și de calitate superioară.
Raluca Niculae
Economie
Foto: Pixabay
Potrivit magazinului online evoMAG, românii au început să aleagă produse de calitate superioară, reflectând o maturizare a pieței și adaptare la un context economic complex. De asemenea, s-a înregistrat o creștere a plăților în rate, care au reprezentat 15% din totalul comenzilor. Mai mult, 2024 a fost un an al consolidării pentru marii retaileri, în timp ce magazinele mici au întâmpinat dificultăți.
SURSE
Magazinul online evoMAG estimează pentru acest an o cifră de afaceri în creştere de aproximativ 20%, de la 42 milioane euro anul trecut. "Românii investesc în produse mai scumpe, de calitate, şi în achiziţii orientate spre viitor"
Românii cheltuiesc mai mult în online: coşul mediu de cumpărături a crescut cu 15% în 2024. Pentru anul viitor, evomag estimează o creştere de 10% a comerţului online
Românii preferă investiţiile de calitate şi achiziţiile durabile
Valoarea coșului de cumpărături a crescut cu 15% în 2024 - evomag - Economica.net