20 noiembrie 13:33
Nestle urmează să-și mărească investițiile în publicitate și marketing, reducând în același timp costurile. Compania vizează economii de cel puțin 2,8 miliarde de dolari până în 2027.
Raluca Niculae

Economie
Foto: Credit: Piotr Swat / Zuma Press / Profimedia
Compania intenționează să-și mărească investițiile în publicitate și marketing la 9% din vânzările totale până în 2025, comparativ cu 7,7% cât reprezentau cheltuielile în 2023. Această decizie vine în contextul în care Nestle își propune să stimuleze creșterea sub conducerea noului director general, Laurent Freixe.
SURSE

Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolari și va dezvolta marketingul

Gigantul Nestle plănuiește reduceri de costuri de 2,8 miliarde de dolari până în 2027

Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolarişi va dezvolta marketingul sub conducerea directorului general Freixe