vineri 14:28
Banca Transilvania a crescut cu 39% în valoarea mărcii, ajungând la 955 milioane USD, și se află pe locul 3 mondial în clasamentul bancar.
Raluca Niculae
.webp)
Economie
foto:shutterstock
Conform Brand Finance, Banca Transilvania a crescut cu 39% în valoarea mărcii, echivalând cu 955 milioane USD, consolidându-și poziția ca cel mai valoros brand bancar românesc și al treilea global. Această performanță se datorează investițiilor strategice și transformării digitale, inclusiv integrarea inteligenței artificiale. Alte bănci românești, precum BCR și BRD, au înregistrat, de asemenea, creșteri semnificative ale valorii mărcii. În total, valoarea marilor bănci la nivel mondial a crescut cu 13%, atingând 1,6 trilioane USD.
SURSE

Banca Transilvania, pe locul 3 în clasamentul celor mai puternice branduri bancare din lume. Ca valoare, urcă pe poziţia 225

Banca Transilvania, locul 3 mondial în banking. Digitalizare, inovație și strategie de succes - HotNews.ro

Banca Transilvania, în top 3 mondial al brandurilor bancare - Evenimentul Zilei