Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
158 știri noi în ultimele 24 de ore
marți 14:49

Ultimul raport al organizației Expert Forum arată că în două săptămâni de campanie, candidații au cheltuit 3 milioane de lei pe Facebook și Google, Crin Antonescu, Victor Ponta și Nicușor Dan cheltuit trei sferturi din sumă – adică 2,2 milioane de lei

Raluca Ioana Draghici
main event image
Alegeri 2025
www.shutterstock.com
Think-tank-ul Expert Forum a analizat cheltuielile campaniei electorale din perioada 5-17 aprilie, evidențiind că partidele și candidații au cheltuit 3 milioane de lei pe platformele Meta și Google. Crin Antonescu a cheltuit cel mai mult, cu 857.000 lei, urmat de Victor Ponta și Nicușor Dan. Cheltuielile pentru promovare online sunt reduse, reprezentând doar 10% din totalul costurilor campaniei. De asemenea, au fost identificate conturi care promovează reclame negative, iar EFOR va sesiza autoritățile competente.
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.