20 iulie 14:47
WizzAir anunță că sistemele informatice sunt în curs de revenire, iar pasagerii afectați de anulările de vineri vor primi rambursări de 120% sub formă de credite Wizz.
Emese Grancsa
Actualitate
Photo by Edoardo Bortoli on Unsplash
Compania a anunțat că sistemele sale informatice sunt în curs de revenire după o întrerupere la nivel mondial cauzată de un furnizor extern. Pasagerii ale căror zboruri au fost anulate vineri vor primi automat o rambursare de 120% sub formă de credite Wizz în termen de 24 de ore de la ora programată a zborului. Mai multe zboruri au fost anulate vineri pe Aeroportul Otopeni din cauza unei pene informatice înregistrată de sistemul Microsoft.
SURSE
WizzAir anunță restabilirea serviciilor de rezervări și check-in, după pana globală a serviciilor IT - HotNews.ro
Wizz Air anunță că serviciile sale online sunt disponibile; se pot face rezervări și check-in
Wizz Air: Serviciile online sunt din nou disponibile
Wizz Air, anunț de ultim moment pentru clienți după căderea serverelor
Wizz Air anunţă că serviciile sale online sunt disponibile; se pot face rezervări şi check-in
Serviciile online ale Wizz Air au redevenit funcţionale, iar clienţii pot rezerva acum bilete şi pot face check-in online, anunță compania