10 octombrie 11:44
Un studiu Deloitte arată că tinerii din Generația Z sunt mai orientați spre viitor decât generațiile anterioare, având un puternic simț al responsabilității.
Ana-Maria Tapescu
Actualitate
Foto: pixabay.com
Studiul realizat de Deloitte în nouă țări europene, inclusiv România, arată că tinerii din Generația Z sunt foarte preocupați de planificarea viitorului lor. Acestora le place să se documenteze din mai multe surse și să compare ofertele înainte de a lua o decizie de cumpărare. De asemenea, studiul indică faptul că această generație utilizează diverse surse de informare și abordează orice subiect, inclusiv achiziționarea de produse de asigurare, cu curiozitate.
SURSE
Studiu Deloitte: Tinerii Gen Z sunt mai orientaţi spre viitor decât generaţiile anterioare, au un puternic simţ al responsabilităţii şi investesc în ei înşişi. Cei din România preferă să cumpere o locuinţă decât să închirieze, similar celorlalte generaţii
Studiu Deloitte: tinerii Gen Z europeni sunt mai orientați spre viitor decât generațiile anterioare
Tendințe de cumpărare Generația Z. Echilibrul între sustenabilitate și accesibilitate este esențial
Studiu Deloitte: tinerii Gen Z europeni sunt mai orientați spre viitor decât generațiile anterioare, au un puternic simț al responsabilității și investesc în ei înșiși. Cei din România preferă să cumpere o locuință decât să închirieze, similar celorlalte generații - HotNews.ro
6 din 10 tineri din Gen Z spun că preferă să cumpere de la branduri sustenabile. Cosmin Popovici, Magnor: Sustenabilitatea este un criteriu important pentru acest grup demografic, dar elementul cheie în decizia de cumpărare rămâne preţul