Conform unui studiu realizat de Universitatea Arctică din Norvegia, femeile care au născut mai mulți copii prezintă un risc semnificativ mai scăzut de a dezvolta cancer mamar, ovarian și uterin. Riscul scade cu aproximativ 10% după fiecare naștere, iar femeile cu șase copii au un risc cu aproape 50% mai mic comparativ cu cele fără copii. Studiul, bazat pe date istorice, sugerează că modificările hormonale și imunologice din timpul sarcinii contribuie la acest efect protector. Descoperirile oferă o nouă perspectivă asupra prevenirii cancerului, chiar dacă femeile din prezent au, în medie, mai puțini copii.
Surse
Ultimele știri
23:00
Un iaht de lux de 30 de metri, Angiola II, s-a scufundat în Sardinia, la câteva zile după predare. Toate cele 14 persoane de la bord au fost salvate
22:57
Raúl Castro a apărut la Havana pentru a marca 100 de ani de la nașterea fratelui său, Fidel Castro
22:45
Parlamentul suedez a adoptat reducerea vârstei răspunderii penale de la 15 la 14 ani, cu 281 de voturi pentru. Guvernul de dreapta a prioritizat combaterea criminalității
22:39
Etna ține de șapte zile un spectacol vulcanic rar: turiștii năvălesc pe poteci, cenușa închide aeroportul
22:23
Secretarul Apărării al SUA a respins acuzațiile privind condițiile precare de pe USS Abraham Lincoln, dar marinarii se confruntă cu probleme serioase
Vezi mai multe știri