luni 11:50
Conform unui sondaj PwC, 63% dintre români se descurcă financiar, dar au puțini bani pentru economii. Se orientează spre produse sănătoase și locale, dar rămân prudenți la cumpărături, prețul fiind principalul factor în deciziile de achiziție
Raluca Ioana Draghici
.webp)
Actualitate
www.shutterstock.com
Conform sondajului PwC Voice of the Consumer 2025, majoritatea românilor se descurcă financiar, dar rămân prudenți în cheltuieli. Prețul este principalul factor în deciziile de cumpărare, deși există o tendință crescută de a opta pentru produse sănătoase și locale. 88% dintre consumatori consideră că programele de loialitate influențează alegerea retailerilor, iar 65% iau măsuri pentru a reduce impactul asupra mediului. Deși 80% își exprimă îngrijorarea față de schimbările climatice, doar 44% sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse ecologice.
Surse

Sondaj PwC: Aproape două treimi dintre români „se descurcă financiar” cu facturile lunare, dar le rămân foarte puțini bani sau deloc pentru economii sau activități recreative

Sondaj PwC: Aproape două treimi dintre români ”se descurcă financiar” cu facturile lunare, dar le rămân foarte puțini bani sau deloc pentru economii sau activități recreative

PwC: Aproape două treimi dintre români fac faţă cheltuielilor lunare, dar nu reuşesc să economisească; Preţul rămâne criteriul-cheie la cumpărături şi creşte interesul pentru produse locale