icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
111 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
24 iulie 19:15

Poșta Română a decis să externalizeze Serviciul cu Clienții în Republica Moldova, inaugurând prima subsidiară externă la Chișinău.

Valeria Stihi
main event image
Actualitate
Foto: Shutterstock.com/Michael715
Decizia strategică a Poștei Române vine în contextul efortului de îmbunătățire a calității serviciilor și optimizare a eficienței operaționale. Serviciul de Call Center oferă acum un răspuns prompt și profesionist, cu un timp mediu de așteptare de aproximativ 30 de secunde. Această măsură face parte din strategia de modernizare și adaptare la nevoile clienților.

Surse

sursa imagine
News.ro
Poşta Română îşi externalizează Serviciul Call Center în Republica Moldova
sursa imagine
Agerpres
Poşta Română şi-a externalizat Serviciul Call Center din Republica Moldova
sursa imagine
Libertatea
Poşta Română îşi externalizează în Republica Moldova serviciul Call Center
sursa imagine
Economedia
Poșta Română externalizează serviciul de call center în Republica Moldova

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Actualitate
Poșta Română a redus numărul angajaților de la 1.200 la 300 la nivel central, eliminând 75% din posturi
event image
Actualitate
Compania Națională „Poșta Română” și-a relocat sediul central pe Calea Giulești, aproape de centrul logistic
event image
Actualitate
Poșta Română introduce terminale pentru depuneri Bitcoin în oficiile poștale
event image
Actualitate
Poșta Română anunță transformări semnificative, inclusiv investiții în curierat și introducerea lockerelor pentru livrări
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
Posta Romana Republica Moldova chisinau
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol