13 decembrie 16:45
Costurile viitoarei parcări de TIR-uri din Portul Constanța au crescut de la 10 milioane euro la 50 milioane euro, principalul motiv fiind terenul controversat.
Delia Niculescu
Actualitate
foto:Mallon Industries / ImageSource / Profimedia
Investiția a ajuns să coste de 5 ori mai mult din cauza schimbării terenurilor, care a generat costuri de expropriere de trei ori mai mari decât suma inițial prevăzută. De asemenea, există suspiciuni legate de schimbul de terenuri, făcut de compania care administrează Portul Constanța, pe vremea când aceasta era condusă de un membru PSD, cu actualul primar al comunei Agigea, tot din PSD.
SURSE
EXCLUSIV Parcarea de TIR-uri din Portul Constanța ar urma să coste UE și statul român 50 milioane de euro, de 5 ori mai mult decât era prevăzut anul trecut
EXCLUSIV Parcarea de TIR-uri din Portul Constanța ar urma să coste UE și statul român 50 milioane de euro, de 5 ori mai mult decât era prevăzut anul trecut