10 octombrie 14:51
Magazinele din România sunt obligate să afișeze etichete speciale pentru produsele alimentare care și-au redus gramajul.
Raluca Ioana Draghici
Actualitate
Pixabay
De joi, 10 octombrie, magazinele din România sunt obligate să afișeze etichete speciale pentru produsele alimentare care și-au redus gramajul, dar prețul a rămas neschimbat. Această măsură vine ca urmare a fenomenului de 'shrinkflation', iar costurile pentru implementarea noilor etichete ar putea fi suportate de către magazine sau adăugate la prețul produselor.
SURSE
A intrat în vigoare "shrinkflation", măsura prin care supermarketurile sunt obligate să afișeze că gramajul unui produs alimentar a scăzut, deși prețul a rămas la fel | AUDIO
FOTO Ordinul privind combaterea fenomenului "Shrinkflation" intră în vigoare. Operatorii economici sunt obligați să informeze cu privire la modificarea cantităților la produsele care au ambalajul și forma identice
Ordinul ANPC pentru combaterea fenomenului "Shrinkflation" intră în vigoare azi: Magazinele trebuie să informeze consumatorii cu privire la produsele care au cantitătile modificate
Ordinul ANPC privind combaterea fenomenului „Shrinkflation” intră în vigoare. Ce obligaţii vor avea comercianţii?
Măsuri împotriva scumpirilor mascate. Ce este shrinkflation și ce riscă magazinele care practică acest model
ANPC anunţă intrarea în vigoare a ordinului privind combaterea fenomenului "Shrinkflation"
Eticheta shrinkflation. Magazinele au obligații clare începând de joi