icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Podcast
  • Sondaje de Opinie
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Podcast
    • Sondaje de Opinie
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
42 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
10 octombrie 14:51

Magazinele din România sunt obligate să afișeze etichete speciale pentru produsele alimentare care și-au redus gramajul.

Raluca Ioana Draghici
main event image
Actualitate
Pixabay
De joi, 10 octombrie, magazinele din România sunt obligate să afișeze etichete speciale pentru produsele alimentare care și-au redus gramajul, dar prețul a rămas neschimbat. Această măsură vine ca urmare a fenomenului de 'shrinkflation', iar costurile pentru implementarea noilor etichete ar putea fi suportate de către magazine sau adăugate la prețul produselor.

SURSE

sursa imagine
EuropaFM
A intrat în vigoare "shrinkflation", măsura prin care supermarketurile sunt obligate să afișeze că gramajul unui produs alimentar a scăzut, deși prețul a rămas la fel | AUDIO
sursa imagine
Profit.ro
FOTO Ordinul privind combaterea fenomenului "Shrinkflation" intră în vigoare. Operatorii economici sunt obligați să informeze cu privire la modificarea cantităților la produsele care au ambalajul și forma identice
sursa imagine
Ziarul Financiar
Ordinul ANPC pentru combaterea fenomenului "Shrinkflation" intră în vigoare azi: Magazinele trebuie să informeze consumatorii cu privire la produsele care au cantitătile modificate
sursa imagine
NewMoney.ro
Ordinul ANPC privind combaterea fenomenului „Shrinkflation” intră în vigoare. Ce obligaţii vor avea comercianţii?
sursa imagine
Ziare.com
Măsuri împotriva scumpirilor mascate. Ce este shrinkflation și ce riscă magazinele care practică acest model
sursa imagine
Economedia
ANPC anunţă intrarea în vigoare a ordinului privind combaterea fenomenului "Shrinkflation"
sursa imagine
Stirile ProTV
Eticheta shrinkflation. Magazinele au obligații clare începând de joi

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Actualitate
ANPC a lansat un proiect de ordin care impune retailerilor să informeze cumpărătorii cu privire la adaosul comercial aplicat produselor.
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
shrinkflation schimbarea etichetelor Protectia Consumatorului magazine produse alimentare
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Podcast
  • Sondaje de Opinie
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol