joi 15:50
Actualitate
Foto: Facebook/ Agenția Națională de Administrare Fiscală
ANAF va lansa în curând un asistent virtual conversațional, denumit ANA, bazat pe inteligență artificială, anunțat de Rodica Duță, director general adjunct al Direcției Generale de Asistență pentru Contribuabili. Chatbot-ul va fi integrat cu un contact center, permițând transferul conversațiilor către agenți umani atunci când inteligența artificială nu poate răspunde. De asemenea, ANAF dezvoltă un proiect de interacțiune video pentru a facilita comunicarea contribuabililor cu funcționarii fiscali, eliminând necesitatea deplasării la ghișeu.
Rodica Duță a subliniat că Spațiul Privat Virtual (SPV) va fi îmbunătățit, având în prezent aproximativ 3,7 milioane de utilizatori. ANAF își propune să devină o administrație fiscală eficientă, adaptată la tehnologiile moderne, continuând să dezvolte servicii digitale pentru a răspunde nevoilor contribuabililor.
Rodica Duță a subliniat că Spațiul Privat Virtual (SPV) va fi îmbunătățit, având în prezent aproximativ 3,7 milioane de utilizatori. ANAF își propune să devină o administrație fiscală eficientă, adaptată la tehnologiile moderne, continuând să dezvolte servicii digitale pentru a răspunde nevoilor contribuabililor.
Surse
ANAF pregătește un chatbot cu inteligență artificială
ANAF va avea în curând și chatbot. Ce va putea face ANA, „robotul” conversațional de inteligență artificială al Fiscului
ANAF va avea chatbot. Se va numi Ana. "Va fi surpriza ANAF-ului în viitorul apropiat și va reprezenta de fapt o valorificare în această zonă de asistență a inteligenței artificiale."
Fiscul va avea un chatbot. ANAF și-a botezat robotul „ANA”